Vælg

Vælg

Alle Stålfælge

AlcarKFZ 5770

  • 4,50Jx14
  • 35,00
  • 4x100
  • 54,1
  • black

Trebl TR7855

  • 6,50Jx16
  • 40,00
  • 5x114.3
  • 66,1
  • black

PSA Peugeot Citroen B000991680-KOE

  • 4,50Jx14
  • 35,00
  • 4x100
  • 54,1
  • black

Trebl TR9563

  • 6,50Jx16
  • 47,00
  • 5x114.3
  • 66,1
  • black

Trebl TR8425

  • 6,50Jx16
  • 42,00
  • 5x112
  • 57,1
  • black

Trebl TR9427

  • 6,50JJx16
  • 46,00
  • 5x114.3
  • 67,1
  • black

Trebl TR8873

  • 6,50Jx16
  • 50,00
  • 5x114.3
  • 66,1
  • silver

Magnetto WheelsMW R1-1738

  • 5,50Jx14
  • 37,50
  • 4x108
  • 63,4
  • black

AlcarKFZ 6795

  • 5,00Jx14
  • 35,00
  • 4x100
  • 57,1
  • black

Magnetto WheelsMW R1-1399

  • 5,00Jx14
  • 35,00
  • 5x100
  • 57,1
  • black

AlcarKFZ 3055

  • 5,00Jx14
  • 38,00
  • 5x100
  • 57,1
  • black
Stålfælg Stålfælge
Stålfælge er fremstillet ved hjælp af meget avancerede teknologier. Processen med udarbejdelse og produktion af kanten består af flere teknologi analytisk (lineære og ikke-lineære beregninger), simulering af produktionsprocessen (slå, formning, sammenlægning), simulering af produktets adfærd (interaktion med skjolde, nav og skruer). Produktion af stålfælge normalt opdelt i fire faser: skabe disk fælgen montage og maleri. Den første fase begynder med glatning af stål, idet dette materiale går til stålhjul fabrik i store ruller. Opretning fik råmaterialet er nødvendigt til med henblik på at skære materialet i stykker, som derefter bøjet og præget. Disse behandlinger giver anledning til skovlhjulet af stål, der udfører indledende monteringshuller, blæser- og den centrale åbning. Så huller er korrekt dannet.   Professional disse trin bestemmer kvaliteten af ​​det endelige produkt. Fejl i mængden af ​​tiendedele af en millimeter i centreringshullerne kan forårsage vibrationer i bilen, som er udstyret med den defekte rand.

[[ sp_txtMagazynowanieFelgStalowych ]] Mere end 5.000 stålfælge er klar
til øjeblikkelig overførsel
Det er grunden til dette trin i produktionen af ​​stålhjul skal udføres med ekstrem præcision. Strukturen af ​​stål disc hjul skal passende kalibreret, eller strakt i alle retninger for at opnå de ønskede parametre. På dette stadium af produktions- Testene udføres rand i denne lækage test.   De resulterende legeret stål komponenter skal endelig sat sammen. Montering af hjulet begynder med placering af bladet (indstillingsmulighederne hjul i forhold til hullet for oppustningsventilen af ​​dækket), hvilket er vigtigt for god balance hjulet. Derefter følger randen af ​​skiven presning, svejsning, rengøring svejsninger, mærkning og test balancere komplet hjul.   Kvaliteten af ​​færdige stålfælge er kontrolleret af computeren. Hvis der under disse tests for at afsløre eventuelle defekter, er et sådant produkt ikke videre til næste trin i produktionen, eller maleri. Før stålfælg vil undergå et maleri er grundigt rengjort og affedtes. Så de udsættes for fosfatering, malet sort og tørring i et termisk kammer. Hjulet passerer endnu en cyklus af maling, hvis en anden farve end sort. Efter denne fase, er stålfælge overført til kroge til opbevaring, pakket og sendt til kunderne.
VI INVITERER ALLE GROSSISTER TIL AT SAMARBEJDE MED OS. Kontakt: info@oponeo.dk